Γράφει η Πολιτάκη Μαρκέλλα, Εργοθεραπεύτρια Γνωρίζοντας πόσο σημαντικές είναι οι γραφοκινητικές δεξιότητες για την καλή εξέλιξη των παιδιών στο σχολείο και πόσο επηρεάζουν την επίδοση τους αλλά και τη διάθεση τους να εμπλακούν σε δραστηριότητες που περιλαμβάνουν σύλληψη και χρήση εργαλείου γραφής, θα αναφερθούμε σε τρόπους βελτίωσης και εκμάθησης της σωστής τεχνικής. Καλό είναι από την προσχολική ηλικία και το προνήπιο να ελέγχουμε α) τον τρόπο με τον οποίο συγκρατεί το παιδί τον μαρκαδόρο ή το μολύβι του για να ζωγραφίσει και β) αν μπορεί να ζωγραφίσει χωρίς να βγαίνει εκτός πλαισιού. Πολλά παιδιά το κρατούν παλαμιαία (με όλα τα δάκτυλα γύρω απο το εργαλείο γραφής), που είναι τρόπος μικρότερης ηλικίας ή και χρησιμοποιώντας τέσσερα δάκτυλα (τετραποδική λαβή σύλληψης). Η τετραποδική λαβή αλλάζει τη μορφή στήριξης του μολυβιού, η οποία μεταφέρεται από πάνω και όχι από κάτω, όπως είναι στη τριποδική λαβή, που είναι και η πιο αποδεκτή και έχει το καλύτερο αποτέλεσμ...
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου