«Αν το παιδί δεν μπορεί να μάθει με τον τρόπο που το διδάσκουμε, τότε πρέπει να το διδάξουμε με τον τρόπο που μπορεί να μάθει»
Maria Montessori, Ιταλίδα παιδαγωγός
Τα δύο πιο εκπληκτικά βιντεάκια για τα παιδιά με αυτισμό
Λήψη συνδέσμου
Facebook
X
Pinterest
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
Άλλες εφαρμογές
Η Ακαδημία των Ειδικών
Το ίδρυμα Orange σε συνεργασία με τον Ισπανό καλλιτέχνη
Miguel Gallardo παρουσιάζουν την Ακαδημία των Ειδικών, μια μικρού μήκους
animation ταινία, η οποία δείχνει με έναν απλό και ευχάριστο τρόπο τα
ιδιαίτερα ταλέντα, τα οποία πολλά παιδιά με αυτισμό έχουν και τα οποία
δεν είναι πάντοτε κατανοητά σε όσους δεν τα γνωρίζουν.
Αυτή η ταινία επιχειρεί να δώσει στο ευρύ κοινό μια καλύτερη ενημέρωση για τον αυτισμό στην κοινωνία.
Το ταξίδι της Μαρίας: Το πιο εκπληκτικό βίντεο για τον αυτισμό
Το Ίδρυμα Orange δημιούργησε ένα σύντομο φιλμ με όνομα το
"Ταξίδι της Μαρίας". Η δημιουργία της ταινίας έγινε από τον
καλλιτέχνη Miguel Gallardo, πατέρα ενός κοριτσιού με αυτισμό, για να αναπτυχθεί μια καλύτερη γνώση για τον αυτισμό στην
κοινωνία.
Το ταξίδι της Μαρίας είναι ένα μικρό ταξίδι στο εσωτερικό
κόσμο μίας εφήβου που έχει αυτισμό, ένα ταξίδι γεμάτο χρώμα, αγάπη,
δημιουργικότητα και γνησιότητα, που αρχίζει με την κατανόηση από τη
μεριά των γονέων της, οι οποίοι βλέπουν την κόρη τους να συμπεριφέρεται
με διαφορετικό τρόπο, πριν πάρει την επιβεβαίωση της διάγνωσης.
«Η Μαρία από την πρώτη στιγμή ήταν η χαρά του σπιτιού μας,
αλλά δε μας πήρε πολύ να καταλάβουμε ότι κάτι συνέβαινε», ξεκινά την
αφήγησή του ο μπαμπάς της Μαρίας.
Λίγες συμβουλές : Πολλοί γονείς μας ζητούν λογισμικά, εφαρμογές και έντυπο υλικό με ασκήσεις για τα παιδιά τους με ΔΑΦ. Η γνώμη μας είναι να ακολουθούμε πάντα πιστά τις οδηγίες και το πρόγραμμα των στόχων, που εμείς οι θεραπευτές έχουμε προτείνει για το παιδί. Μόνο έτσι θα μπορούμε να γνωρίζουμε πως το υλικό που θα χρησιμοποιήσουμε με το παιδί θα είναι στοχευόμενο και κατάλληλο. Δε πρέπει να ξεχνάμε πως, για την επιτυχημένη διαδικασία μάθησης σε παιδιά με ειδικές ικανότητες, ένα μεγάλο ρόλο παίζει το προσαρμοσμένο υλικό αλλά και η ειδικευμένη διδασκαλία. Οι θεραπευτές σας είναι καταρτισμένοι να αναγνωρίζουν τον πιο κατάλληλο τρόπο διδασκαλίας για το κάθε παιδί και να σας δίνουν οδηγίες για το πώς να εφαρμόσετε και εσείς αυτό τον τρόπο εκμάθησης. Από την άλλη πλευρά, οποιαδήποτε δραστηριότητα κάνετε μαζί με το παιδί σας είναι πιο πιθανό να το ωφελήσει παρά να το βλάψει. Φτάνει όμως να είστε σίγουροι πως το παιδί είναι χαρούμενο να εμπλακεί στην δραστηριότητα. Πρέπει να πάρε...
Στην ιστοσελίδα της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας υπάρχει υποστηρικτικό εκπαιδευτικό υλικό για την Παράλληλη Στήριξη. Το υλικό αυτό απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης και στους μαθητές τους. Παρακάτω αναφέρεται με τη σειρά το υλικό, που μπορείτε να καταεβάσετε, πατώντας εδώ. Δοκίμια Εξειδίκευσης Δοκίμια Επιμόρφωσης Μέτρια - ελαφριά καθυστέρηση Οδηγός πρακτικής Playing games What_I_Can_Lick Δειγματικό Εξειδικευμένη Εκπαιδευτική Υποστήριξη Λίστες καταγραφής δεξιοτήτων και συμπεριφορών Λίστες αξιολόγησης δεξιοτήτων και Συμπεριφορών Λίστα Ελέγχου Βασικών Δεξιοτήτων Λίστα Ελέγχου Μαθηματικών Εννοιών & Δεξιοτήτων Αδρή Κινητικότητα Λεπτή Κινητικότητα Αυτισμός Διδακτικό Πρόγραμμα Πίνακες Αυτισμού Πορτφόλιο Στρατηγικές Κατανόησης Bowling Social Story Lunch Time In School My Fingers1 Sneezing General Story Συνεκπαίδευση παιδιών με Αυτισμό στην Γενική Τάξη Portfolio (όλο) Εισαγωγή στην διδασκ...
Γράφει η Πολιτάκη Μαρκέλλα, Εργοθεραπεύτρια Γνωρίζοντας πόσο σημαντικές είναι οι γραφοκινητικές δεξιότητες για την καλή εξέλιξη των παιδιών στο σχολείο και πόσο επηρεάζουν την επίδοση τους αλλά και τη διάθεση τους να εμπλακούν σε δραστηριότητες που περιλαμβάνουν σύλληψη και χρήση εργαλείου γραφής, θα αναφερθούμε σε τρόπους βελτίωσης και εκμάθησης της σωστής τεχνικής. Καλό είναι από την προσχολική ηλικία και το προνήπιο να ελέγχουμε α) τον τρόπο με τον οποίο συγκρατεί το παιδί τον μαρκαδόρο ή το μολύβι του για να ζωγραφίσει και β) αν μπορεί να ζωγραφίσει χωρίς να βγαίνει εκτός πλαισιού. Πολλά παιδιά το κρατούν παλαμιαία (με όλα τα δάκτυλα γύρω απο το εργαλείο γραφής), που είναι τρόπος μικρότερης ηλικίας ή και χρησιμοποιώντας τέσσερα δάκτυλα (τετραποδική λαβή σύλληψης). Η τετραποδική λαβή αλλάζει τη μορφή στήριξης του μολυβιού, η οποία μεταφέρεται από πάνω και όχι από κάτω, όπως είναι στη τριποδική λαβή, που είναι και η πιο αποδεκτή και έχει το καλύτερο αποτέλεσμ...
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου